Powered By

This Theme From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2011-07-27

If Until You Were Gone



if - taeyeon(SNSD)

Because im a fool,
i can only look at you from a distance
maybe your heart will turn away
and so like that
we would become distant again
because im really fool
i cant say i love you
because maybe I am afraid of the pain
and i afraid my days become sad

-lagu ini seronok didengar ketika duduk ditepi sawah padi pada waktu petang sambil kunyah biskut cicah air teh panas.



Chipmunk ft. Esmee Denters

I'm too stressed,
let me try and not think
Close my eyes,
you're inside my lids
So I try not blink for one split sec
'cause show boating got my shit wrecked
Since you left,
nothing ain't right
Two different waves,
we had to part tides
Had a long-sighted vision,
it ain't the same with you missing
Didn't know how much I missed you until you were gone

-lagu ni sangat popular di henset aku pada masa kini.



macam kanak-kanak yang punya guli yang cantik. selalu bermain guli itu dan sangat sayang guli itu. tiba-tiba terbaling guli itu jauh. dicarinya, tidak jumpe. balik kerumah, menangis, teringat kenangan bersama guli itu. minta ayah belikan baru. ayah kata tak boleh. sebab tak pandai menjaganya. beberapa hari berlalu. terlihat seorang kawan bermain dengan guli yang sama dengan guli kepunyaan dia dulu. dia diam. lalu bertanya. mana dapat guli tu. kawan tu menjawab. jumpa kat situ, kat semak tu. dia diam. berlalu pergi kebelakang tadika. menangis disitu.

3 comments:

Anonymous said...

wah. syamim layan kpop jugak ek? -mingming

syamem said...

satu lagu je... hehe..

miESy iKa... said...

okay..lagu snsd nie mmg sdap..agaga