Powered By

This Theme From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2011-07-05

CONTEST : IANYA MENENANGKAN



ini contest... anjuran orang yang sedih dan aku masuk kerana aku tak mahu dia sentiasa sedih. dia suh aku letak gamba yang menenangkan. tapi aku letak gambar yang aku suke tengok bile aku nak tenang. ini gambarnye.



gambar sawah padi di kampung aku

akhir sekali dia suh aku ucap kata-kata semangat untuk dia tidak sedih lagi.

ini ucap aku.

"Setiap orang ade masalah, itu wajib. Orang yang takde masalah hanya orang mati je."
"Tuhan takkan bagi masalah yang kita takkan dapat menampungnya"
Itulah sebabnya masalah adalah pengukur keupayaan diri.
Jangan lari, kalau nak tangguh, boleh
"Pandang ke langit, lepaskan masalah-masalah yang terbuku kat dalam hati tu,"
Biarkan masalah-masalah tu terbang tinggi melepasi lubang-lubang ozon"
Kemudian senyum kembali.
Ia sangat menenangkan.


nak join?? tekan banner tu kuat2..

1 comment:

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

terima kasih sudi join ye!! :)