Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2011-02-05

hari ni mengimbau sejarah...

hari ini masih terang..
dan aku sedang membuat kerja-kerja penulisan sebuah pengurusan..
terjumpa sebuah diari lama..
zaman sekolah dulu-dulu..
dibacanya..
dihayatinya..
dan yang keluar hanyalah ketawa..
mentertawakan yang lawak dan kebodohan sendiri..
memang best diari itu..
juga zaman itu..
teringat para rakan-rakan..
bergelak tawa, bersuka ria, berduka hiba..
ketika di sekolah..
terlalu banyak memorinya..

------------------------------------------------------------------------

dan kemudian aku menampar muka sendiri. mengingatkan yang aku berada di era kini. tidak banyak berubah. yang berubah adalah saiz bilangan rakan aku dan rakan mereka. oleh itu, tidak banyak masa mereka untuk aku juga tidak banyak masa aku untuk mereka.
maafkan aku jika tidak menelefon, berfesbuk mahupun bertanya khabar. aku tetap kawan kalian.
dan bagi mereka, sahabat-sahabat mesir ku.. pulanglah dengan selamat(save)..

dan aku kembali membuat kerja..



untuk semua...

No comments: