Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2011-02-19

ABC... Anugerah Bintang Canselor 2010.


Anugerah Bintang Canselor 2010
JKM Kolej Tuanku Canselor
12-02-2011
Dewan Sultan Ismail, UTM
9.15 - 12.00 malam
Tema: Hitam, Putih, Merah.
Aku: Pemeriah Majlis
Para pemeriah lain: Semua warga kolej
website : sahabatktc.blogspot.com

Malam Anugerah Bintang Canselor bertujuan untuk memberi penghargaan kepada pelajar degree tahun akhir di Kolej Tuanku Canselor.. okey. cukup untuk pengenalan.

Bertemakan Hitam, Putih, Merah.. malam itu aku hanya memakaikan baju kemeja berwarna hitam putih. tiada merah, tiada masalah. Duduk di meja no.27 bersama para smart campers. Satu meja seramain sepuloh orang sepatutnya tapi.. kami hanya ade empat orang kerana ade yang tidak dapat hadir.. ya.. kelebihan pada makanan ketika itu.

Jam 9.15, majlis bermula. Seperti dinner kebanyakan. bermula dengan ucapan-ucapan perasmian. persembahan-persembahan dan berakhir dengan penyampaian anugerah.

Persembahan yang ade. Tarian zapin kanak-kanak sekolah rendah, nyanyian Aku Ada Kamu pelajar istimewa sekolah princess Elizabeth, Nasyeed kumpulan PMI(kot?), Band The Store (itulah yang aku dgr MC cakap) dan persembahan instrumen oleh seorang pak cik kreatif.

Itu belum cukup best. ade cabutan bertuah. dan aku tidak bertuah dengan no.139.

satu kebanggaan

Yang bertuah apabila Kelab Smart Camp berjaya mendapat anugerah pada malam itu. Anugerah Kelab Cemerlang. Kebanggaan kepada Majlis Organisasi lepas dan ahli-ahlinya.. Itu sudah cukup untuk menggambarkan keseronokan aku di dalam majlis itu. Dan selepas berakhir majlis itu kami pun mengambil gambar. Seperti biase...


No comments: