Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2011-03-21

Happy Besday Ujang!!!

Happy Besday Ujang ke 20.
Blok S39,
Masterplan: Dirahsiakan atas sebab dendam.
Support kewangan: Bear, Amran.
Turut serta: Aku, Nidzam, Bear, Amran, Fazly, Herman, Azri dan beberapa yang lain.
Bahan-bahan : 15 biji telur dan separuh plastik tepung.



MANGSA : SHAHNOR SUZAINI a.k.a Ujang




Kronologi tepat.

Bermula jam 11.45, Bear pergi ke Azah Minimarket untuk membeli telur. dan selepas itu, semua yang berkenaan berkumpul di bilik Amran untuk ad-hoc. Dan pada ketika itu, Ujang sedang asyik bermain doTa bersama roomatenya, Amir (tidak terlibat dalam pertualang ini).

Dan jam sedang bergerak pantas ke pukul 11.57 malam, masih belum membuat keputusan bagaimana ingin menarik Ujang ke luar bilik. Akhirnya, kitorang memilih untuk menyuruh aku memanggil Ujang ke bilik Amran dengan alasan 'Amran nak tanya ko pasal report'.

Ketika itu sudah ramai berkumpul kat bilik Amran, tidak pasti bahawa Ujang sedar atau tidak dia akan di'prank' malam itu.

Sedang asyik bertanya, tiba-tiba lampu bilik itu dioffkan oleh Azri. Maka, Herman dan Bear memulakan tugas dengan memegang kaki serta tangan mangsa dan dibawa ke luar blok. Ketika itu mulut Ujang laju menyebut perkataan "bodoh.. bodoh.." berulang-ulang. Aksi membaling telur dimulakan oleh Faiz tepat kearah kepala. dan disambung oleh mereka-mereka yang terlibat.

Riuh rendah pada ketika itu.

ujang!! ko hensem.. haha..


Setelah kekecohan seperti sudah reda. Ujang pun dipaksa senyum untuk di snap gambarnye. Dia tidak tahu, pada ketika itu cuma 13 biji telur yang pecah. dan semasa die sedang berjalan kearah bilik air. kelepek!! satu lontaran tepat bear kearah belakang mangsa. dan satu lagi telur dilontar ketika mangsa membersihkan diri di dalam bilik air. Menurut mangsa, telur terakhir jatuh tepat di kepala.

Selepas kejadian ini menurut Bear, Ujang sedang mencari Masterplan bagi prank ini. Tidak diketahui ape tujuannye...




Begitulah kronologinya.. haha... sekali lagi HAPPY BESDAY UJANG YG KE 20..

2 comments:

Anonymous said...

haha. bodoh2? bodo2 la. aku harap makcik cleaner tak arah. - si mangsa

AinSyu said...

waaaaa tahniah kpd anda kerana dpt prank si mangsa..esok saye akan prank seorg kawan saye...harap ia berjaya..aduanan untuk prank memang sama-telur+tepung+air pelbagai campuran ;d<wek5 kih5

kpd mangsa:selamat hari lahir n padan muka (^^)v