Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2011-01-07

SEM 2


mudah jawapan untuk sem 2 ini..
jawapannya adalah aku kene berubah.. dari hebat kepada lebih hebat. ini hanya provokasi diri. sesungguhnya aku amat menyesali sem 1. bukan kerana kesusahan subjeknya, bukan kerana kesibukan aktiviti kelabnya, tapi adalah kerana diri sendiri. refleknya adalah pada result bukan kepada lecturer ataupun pada prestasi kelab.


aku suke status ini. seperti aku x perlu berubah. tapi aku perlu. menaikkan balek prestasi zaman dulu. bukan kerana aku mengejar anugerah dekan atau anugerah penghargaan kelas pertama. tapi just ingin cop tempat di sebuah institusi starikat yang gah. melihat kepada senior2 ku yang pointernya kurang. amat perit. nak latihan industri pun susah.

oleh kerana itu azam baru... tidak, azam lama sebenarnye. cume dibaharui sahaja. perlu lebih agresif didalam kursus yang agresif atau aku akan ditelan kesusahan. tu je.


No comments: