Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2011-01-24

Kem Profesionalism 2011 ; Smart Camp


KEM PROFESIONALISM
Smart Camp KTC
16-17 Januari 2011
Tiram Indah Village
Pengarah: Syafiqah Arbain
Aku: Unit Keselamatan

menyibukkan diri


First program tahun 2011 dari kelab Smart Camp. Kem profesional bertujuan untuk memprofesionalkan kami dari segi pengurusan, fasilitator dan protokol.

Permulaan
first time aku jadi ajk dalam sesebuah program. dengan pengarah yang boleh diharap. aku memikul tugas ini. aku ingat ini unit paling mudah dan ia ternyata mudah. haha.

sedang menyiapkan montaj

Isi
dalam tempoh 24 jam kitorang kat sane. telah disogok pelbagai input. bagi aku, agak kecewa paling gagal menjadi peserta. pengarah suruh aku jadi ajk sepenuh masa. aku terpaksa belajar dari slot2 yang disediakan ditepi dewan. kecewa? tidak.. sebab aku seperti dapat berehat tanpa berbuat ape2.. Slot2 yang ade adalah pengurusan kertas kerja; antara yang menarik perhatian aku demi program akan datang, Slot Fasilitator cemerlang; slot yang aku suke gak. dikelolakan oleh Kak Ain, Majlis Alumni Smart Camp. dan akhir sekali; protokol, Faizal(pengarah smart camp) menjadi penceramah yang cemerlang, tapi oleh kerana aku kurang suka slot ni, aku hanya bermain2 sahaja.

Penutup
satu perkataan; PUASHATI. Itu yang aku dapat ungkapkan kerana kebanyakan ajk kem ini dan pengarahnya sekali adalah budak first year dan kami dapat membuat sesuatu yang berguna dan lancar sperti ini. terbaik.. terima kasih semua...


para jelitawan yang turut serta


*semua gambar diambil dari facebook Kak Ain tanpa kebenaran. Harap maklum...




No comments: