2011-01-10

AJL 25: Antara Puas Hati dan Kepuasan Diri


AJL 25 baru habis malam tadi. Satu kejutan pabila Ana Raffali ditabalkan juara mutlak. Satu kejutan pabila Drama King hanya mampu dapat nombor dua padahal ia adalah lagu favourite dan aku agak terkejut pabila persembahan Hanyut menang persembahan terbaek. Apabila memikirkan semua tu kembali. Siapa aku untuk menilai muzik macam tu. Lebih baek bagi tugas tu pada M. Nasir dan konco-konconya.

Ok.. ini komen aku. Keseluruhannya persembahan ok. Tidak terlalu havoc seperti taun-taun lepas. biase je. dan tiada kontroversi illuminati(?). Cume pengacaranya. mungkin dah sampai masa untuk tukar pengacara lain. mungkin..

keputusan: macam biase. tidak kontroversi maka tidak hebat diperkatakan. Aku berpuas hati. (sebab aku suke lagu tu kot). Tapi aku lagi suke kalau Drama King yang juara. Bagi persembahan plak, aku x rase Hanyut patut menang. Bagi aku persembahan Tolong Ingatkan Aku ala -ala teater tu lebih best diikuti dengan tembakan Hafiz masa lagu Noktah Cinta (kalau kene tembak btol camne?). Selamat Malam pun menarik perhatian aku jugak. Tapi hanyut yang menang. Satu sebab: kelainan. Ada elemen air disitu. hehe.

Kekecewaan: beberapa persembahan. paling mengecewakan aku adalah persembahan Stacy. Asal la dia ikut macam video klip dia. X gempak langsung. Lagi satu mungkin dia kurang menari kot.. Lagi satu Shahir. Ni x yah komen la. Aku rase cam aku dah lupe ape die persembahkan malam tadi.




tahniah!!


A.P.I.. aku suke lagi die.. persembahan die gempak. Tapi x layak jadi juara. sebab Ana Raffali lebih best.

Nota Kaki: aku x kesah pun sape jadi juara. yang penting penilaian bukan dari SMS..

No comments: