Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2011-04-15

Syamim OK??

masih ok dan still rocking..

itu aishah nur hakim punye jawapan. aku ikut je..

ye.. aku masih ok dan akan terus ok. memandangkan 2,3 cerita dah lama didalam buku conteng kecil kaler biru. dan beberapa lagi draf didalam kepala. Ada lebih kurang 5 kesemuanya. Masih mencari masa untuk didigitalkan didalam blog.

tunggulah.. aku penat ni..

"Bila tak ade masa, aku buat masa, bila ada masa, aku buang masa"

salah satu dari status facebook aku. ianya milik aku, jadi pelakunya juga aku. seperti tidak pernah bersyukur. tapi ya.. itu aku.

masa sekarang ialah 3.13 pagi.

masih belum tido. esok ada kelas. kelas terakhir untuk sem ni. malam ade program jamuan makan...

bila nak tido ni? esok ada banyak program kot...

jap lagi la.. lepas melepaskan ketukan rindu kat papan kekunci ni.. tengok semua blog orang lain ber update. aku punye je yang tak.

nak jugak. nak jugak isi blog dengan cerita-cerita fiksyen pop aku. tapi... banyak halangan..

macam dalam subjek elektrik. Rintangan besar. Voltan malar. maka Arusnya sedikit..
itulah perumpamaannya.

x paham?.. x pe.. ini hanya satu karutan. x perlu paham.. terima je..

k.. sehingga bertemu lagi...

kemungkinan besar post seterusnye ni cerita pari-pari comel didalam hati... part 5.. final part..




dan aku masih ok..

No comments: