Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2011-04-25

detik terindah seorang striker...

Pada awal tahun 2011, King Kenny bersama Stevie Jerad telah pergi ke Hogwarts Witch School atas tujuan tertentu. Mereka merancang sesuatu kerana pada masa itu King Kenny telah membuat pernyataan bahawa Fernando Torres tidak akan berhijrah ke mana-mana kelab. Tapi itu hanya omongan kosong King Kenny dan yang sebenarnya dia ingin mengambil duit Chelsea untuk membeli Luis Suarez dan Andy Carroll.

"bile nak g hogwarts?' Jerad
"Esok la.."King Kenny

Di Hogwarts, mereka bertemu Mad-eye, yang pura-pura mati dalam HP7 semata-mata untuk berkomplot dalam konspirasi King Kenny yang memberi pulangan jauh lebih tinggi dari penjualan filem HP7.

pakar makjun - mad-eye moody

King Kenny telah menyuruh Mad-eye membuat makjun kacip Fatimah untuk memandulkan sesiapa yang memakannya dari menjaringkan gol. Dan pada masa itulah King Kenny memberitahu Jerad yang dia ingin memberi makjun tersebut kepada Fernando Torres supaya dia tidak dapat menjaringkan gol selepas menyertai Chelsea.

Dah lepas membeli, mereka pun balik ke Anfield. Dan pada 30 Januari 2011, Stevie Jerad telah membubuh makjun berkenaan ke dalam jus oren Fernando Torres. King Kenny suruh letak satu makjun je. Satu makjun adalah untuk 90 minit mandul jaring gol. Cukuplah 90 minit semasa Liverpool lawan Chelsea. Tapi Jerad jahat, dia letak 10 makjun sekali gus dalam jus oren Torres. Bermakna Torres takkan dapat jaring gol selama 900 minit. Torres pun minum jus itu dengan selambanya selepas membuat press conference tentang dia akan pindah ke Chelsea.

Cerita seterusnya, semua orang tahu. Torres tak dapat menjaringkan gol walau dengan apa cara sekalipun. Buatlah strategi ape pun, tetap x leh nak gol. Sepak tak kena lah, tanduk tak kena bola tak sampai la, offside dan bermacam-macam lagi. Tapi itu x mematahkan semangat Carlo Ancelotti kerana dia tahu Torres terkena buatan orang selepas mengupah bomoh siam untuk mengesannya.

Ancelotti tetap bersabar, sampai sanggup menggadaikan UEFA Champion League semata-mata untuk Torres menghabiskan kesan makjun berkenaan. Sehinggalah satu hari, 23 hb April 2011. Ketika menentang West Ham. Minit ke 80, kesan makjun berkenaan telah habis dan 3 minit kemudian yakni minit ke 83, 903 minit selepas match debut bersama Chelsea. Torres telah menjaringkan gol. Berkat kesabaran menentang kejahatan. El Nino Torres akan terus menyinar….






upacara selepas menghabiskan kesan makjun Mad-eye.


*damn... pasal entry ni aku terlepas abang sosej..

1 comment:

Izyan Balqis said...

sian dier terlepas abg sosej~ akhirnya torres~~