Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2009-08-03

Tentang Diri Ini...

nothing so much about myself...
just i like to read MANGA, the best manga for me is school rumble.
menceritakan tentang school life. buat aku rindu kat school life walaupun baru setahun tinggalkannye. ye, aku baru 18 tahun. lahir pada bulan 6 tahun 1991.


Pastu, aku suke tengok drama jepun, for me. drama jepun je la yang boleh membuka minda. berbanding dengan drama negara lain especially indon yang penuh dengan hasad dengki yang tak sudah. (it's true what??). so, the best japan drama that i ever watch is MY BOSS MY HERO. kelakar giler cite ni. antara cite paling awal aku tgk. pasal seorang yakuza yang nak ambil alih syarikat dari ayahnye tapi die bodoh nak mampus. jadi ayahnye suruh die masuk skolah balik, blaja dari awal. dari situ la die knal ape itu kehidupan, persahabatan dan cinta. what a nice story...



for overall, aku memang suke japan. if i can, Insya-ALLAH, i want to step my feet there. it is my dream... wish me luck...

Quote of the day

No comments: