Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2009-08-09

After 3 Weeks...

Yeah...
selepas 3 minggu bercuti di rumah, akhir nye esok aku kena balik ke kolej matrikulasi pahang. walaupun setiap student matrik cuti 2 minggu je, para student kmph kne tambah cuti seminggu coz H1N1. ini yang membuatkan aku kurang sedap hati memikirkan ape yang akan berlaku kepada cuti sem akan datang... aku redha..
begitu skema skali aku tulis arini...

aku x tau ape yang akan berlaku pada sem 9 minggu mendatang ni, same ade aku akan terus berjaya dalam pelajaran atau x... yang pasti sampai kat kolej nanti, ape yang menanti aku adalah RESULT ujian pertengahan sem(UPS) aku. argh... tensen sekejap memikirkan ape yang akan ku dapat nanti(Skema lagi).


tak pe(nak motivasikan diri)... ni UPS je. blom final lagi. you can do it bro. gambatte...


3 minggu ni, macam2 aku buat. x terlupa lah pada aku nye hobi, menonton drama...
jadi ni la senarai drama yang aku tengok sepanjang 3 minggu di umah...

j-drama
Zettai Kareshi
Chance!!
Mei-chan no Shitsuji(best giler cite ni)

drama melayu
Blogger Boy (entah nape aku suke plak tgk cite ni)

filem
Los dan Faun(klakar tapi pening sikit)
Crows Zero II (BEST!!)

Mei-chan no Shitsuji

Quote Of the Day

No comments: