Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2009-08-06

Kebosanan, Ke-tension-an dan Ke.......an

Kebosanan


3 minggu kat umah, membuatkan aku bosan kerana hari2 melakukan aktiviti yang same.
huh... aku mengeluh... ape yang aku buat adalah... bgn pagi kul 8.30, pastu buat sedikit aktiviti sampai kul 1 dan pada waktu petang, tido. malam, lepak kat umah. kul 12 tgh malam, bukak komputer sampai kul 2. pastu tido. dan begitu la...
lama x lepak ngan member, lagipun sape yang cuti skang ni??? aku ni pun sambung cuti coz matrik aku kne h1n1. member2 yang kat kampung sume ngah prepare utk trial stam minggu depan, x kan aku nak kaco diorang... huh... aku mengeluh lagi...
pada sume member stam aku especially budak2 SAMTSSAAS, gud luck for you all...

Ke-tension-an

satu benda paling aku menyampah minggu ini, sakit hati gile aku... rase nak mencarut2 pun ade.
AKU PUNYA INTERNET LEMBAP!!!!
aku tak tau la ape yang berlaku, tapi start minggu ni, aku x leh nak donlot cite.
aku dah cuba pelbagai cara, tetap x leh... ade cadangan x???
aku ngah nak abiskan donlot cite mei-chan no shitsuji, best cite ni, tapi apekan daya... baru donlot samapi episode 7, internet dah wat hal... aku harapa ia kembali elok sebelum aku balik kolej la...
aku nak abiskan tgk cite tu...

Ke....an



aku pun tak tau nak tulis ape kat atas ni... tapi ade cite lawak tadi mase aku kat masjid...
jiran sebelah umah aku, umo dalam 60 taun, still sihat, Tok Qadi Kampung, die tegur aku sambil bertanya " ko ni anak sape ye??" aku dah mule konfius, apasal pak cik ni tanye camtu? die x kenal aku ke walhal duk sebelah umah die je... aku cakap la "saya anak Pak Haji Markum la wak..." die jawab "Ya ALLAH!!! dah besar ko ye... wak x kenal pasal ko dah ade misai ngan janggut..."
akibat cerita diatas, terus aku shave misai aku ngan trim janggut aku malam tu jugak... sampai ati die x kenal aku... rase nak nangis pun ade...

begitu la life aku...

Quote of The Day

No comments: