Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2010-11-21

minggu pengajaran....

first time... first time dalam sejarah hidup aku selama 19 tahun.. aku tidak beraya di kampung tebuk pulai.. ya.. tidak balik beraya.. walaupun raya aidiladha sahaja.. ia tetap raya yang ku suke sebab boleh blajar sesuatu dari makhluk rodensia iaitu lembu lebih2 lagi dari aspek biologi...

so, minggu ini aku hanya berada di johor.. tidak sepenuhnya di UTM, aku juga singgah ke batu pahat di rumah(?) kakakku yang juga tidak pulang ke desa utk beraya...

minggu pengajaran??? ya.. sebab inilah minggu utk aku men-stabil-kan emosi... ye la.. first time x blek raya...

ade lagi.. laptop roomate ku kehilangan.. aku x tau ape yang berlaku... aku blek ke umah kakakku malam itu.. dan laptopnye juga hilang pada malam itu.. maseh terkejut.. lagi2 pabila hubungan aku dan roomateku tidak selancar mane... aku rase kesalahan kerana aku yang terakhir menggunakan laptop tu... sampai sekarang aku maseh rase kesalahanku.. argh...

second... akakku dapat pindah kerja ke selangor... so, tiada lagi batu pahat untuk ku jejaki.. tiada lagi summit batu pahat utk ku berlibur... aku mendapat khabar itu dengan keadaan terkejut.. ape aku boleh buat.. itu memang kehendak akak ku.. dan aku.. terpaksa meneruskan hidup di johor bersendirian.. aku x kesah sebenarnye.. tapi kini maseh dalam keadaan terkejut..

third.. ini kesalahan aku sendiri... x perlu diceritalah.. aku maseh ralat dengannye...

dalam semuanya yang berlaku.. aku maseh maintain bertenang dihadapan semua la.. tapi dalam hati, aku dan Pencipta je yang tahu... tapi aku suke pabila seseorang menggelarku sebagai the man without any problem... aku just ikut style aku.. senyum.. senyum.. dan problem itu dapat dicover baek punye...

sekian...

1 comment:

velasrizal said...

ala kesiannye laptop dia ilang plak..