Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2010-11-01

kisah pelajaran semester pertama ku...

akhirnye bermulalah minggu belajar bagi mahasiswa2 UTM Skudai pada hari ini...

maka ku ucapkan good luck dan berdoalah agar sama2 berjaya..

ingin ku simpulkan kesemua subjek yang telah ku pelajari sehingga hari ini dan juga menilai diri ini ketika berada di dalam kelas satu persatu bermula dengan:

basic electric engineering
pelajaran penting untuk student electric.. tapi aku, masih mencari tapak.. mungkin dah jumpe.. masih sedang membina.. agak sukar.. tapi aku cube.. lecturernye adalah yang terbaik buat aku.. so yang tinggal hanya padaku untuk mengolah pemikiran sendiri...

digital electronic
juga penting.. aku tidak dapat mencari tapak pun dalam subjek ini.. sebab utama adalah kerana diri sendiri.. sebab kedua kerana lecturer nye sendiri.. berbangsa arab dan sukar berkomunikasi (aku susah nak paham ape die cakap).. oleh itu.. semua usaha berada di pemikiran sendiri.. masih blom terlambat...

calculus
kelas paling aku suke.. lecturer antara yang terbaik pernah aku jumpe.. rilek, berpengalaman dan sentiasa buat aku kagum cume die tidak berapa tegas.. aku suke.. satu-satunye subjek yang boleh aku skor.. so.. tapak, binaan dah ade.. cume tinggal pemikiran...

etnik dan english
bukan 2 subjek serupa.. tapi aku mengconcludekan ia dalam tempat yang sama.. seronok kerana ia adalah subjek yang ringan dan tidak perlu menggunakan otak ke limitnye.. lecturernye pun peramah.. so x de sebab utk aku x skor dalam subjek ni..

lukisan kejuruteraan
juga seronok.. hanya perlu melukis.. tidak memerlukan bakat yang tinggi pun.. tapi sayang yang senang selalu dipandang remeh..

so.. di musim exam ini.. wish me luck.. and i wish you luck too..

No comments: