Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2009-11-05

Konklusi-nya


setelah 2 minggu bertapa di umah, akhirnya aku akan kembali ke kolej matrik ku yang jauh itu. perasaan malas utk balik terlalu menebal di kalbu. kenapelah kena naik bas ke kolej, nape x pejam mate je, pastu cakap 'gerak', dan terus sampai. kan best camtu...

huh... ok, konklusinye ape yang aku dapat kat umah pade cuti kali ade banyak. walaupun x kuar makan pada waktu malam bersama teman2, cukup la berlepak di umah member yang jauh selama sejam. aku cukup puas... sekutrang-kurangnye aku ade belaja bende baru iaitu membida di internet, melalui www.lelong.com.my, aku telah membeli seutas jam bell&ross utk menggantikan jam ODM yang semakin ditelan zaman itu, hehe... murah je...
Jam Baru aku....

OK, azam semester 2, cam bese blaja sampai berjaya. Insya-ALLAH, aku akan berubah, Yeah!!! (semangat lebey ni...)

dalam 2 minggu ni... siri drama yang aku tontoni adalah....

J-Drama
ROOKIES <--- best
BOSS <---- best jugak la...
Stand Up!! <---- sangat best...
BOSS

No comments: