Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2009-10-31

Cuti Or Holiday



Setelah bersusah payah menjawab soklan2 PSPM yang lalu, akhirnya cuti juga...
aritu, mase balik kampung. konfem aku akan lalu KL, di kesempatan itu, aku telah mencuri mase yang ade untuk gi plaza low yat seorang diri. dah x de sape nak teman aku time tu. oleh kerana hasrat hati yang kuat dan telah lame dipendam. akhirnya aku berjaya membeli external hard disk 320 GB SeaGate FreeAgent yang berharge RM245. mungkin mahal, tapi bagi aku, ia berbaloi. jadi leh la aku isi ngan siri2 drama yang memenuhi ruangan hard disk komputer umah aku yang berkapasiti 80GB sahaja. Oleh kerana itu, aku amat berpuas ati la ngan bende tu. harap2 x rosak cpat la natang tu.

My Precious External Hard Disk



yeah, aku cuti, tengah cuti la ni. dah seminggu dok umah, melakukan aktiviti harian seperti makan dan tido.
seperti biasa, aku juga menjalankan aktiviti rutin semasa cuti yakni menolong abah aku, main PES dan macam2 lagi. yang belum dibuat hanyalah kuar makan ngan member je... x tau la nape aku mase cuti ni, rase nak menyendiri je... mungkin sume remaja penah rase cam aku rase kot. mungkin juga tension pasal EXAM aritu yang macam ntah pape ntah. x tau la. sori la kepada mereka yang mesj aku tapi aku x layan, sori....

No comments: