Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2009-10-11

Raya di KMPh



tanggal 9 okt 2009, berlaku satu majlis yang dipanggil jamuan raya KMPh...
bermula 2.30 ptg sehingga 5 ptg...
pada awalnye, aku malas nak pegi. ade ke mase2 study dia wat bende camni. ganggu konsentrasi tau. tapi MC acara kate ini untuk lepaskan tension. x kisah la. yang penting, aku berjaya meng-enjoy-kan diri kat sane bersama member2 sekelas dan member2 seblok.


gamba dak2 sekelas aku...
(yg menang baju pling lawa tu; berdiri hujung kiri)

ari tu, aku malas nak bergaya sangat. just pakai baju raye ngan suar slek je. kalo pakai baju melayu penuh, takut aku plak yang menang baju raya paling lawo plak. hehe...

Dalam majlis ini, x sangka member aku berjaya dapat hadiah baju raya tercantik, memang jelas la, bajunye x la bergaya sangat tapi lawo... die pun terkejut gok pabila namenye dipanggil.

saje nak begamba ngan hamper kemenangan

secare keseluruhan, aku puas ati ngan majlis coz x la rase cam sia-sia pegi. aku dapat mengeratkan lagi hubungan ngan member sekelas. walaupun hanya setaun berkenalan. x salah kalo kita berbaik2. ape aku ngarut ni...

akhir kate, doakan aku berjaya dalam final exam yang bermula isnin ni sampai isnin minggu,
x lupe juge kepada member2 yang amik stam especially kat SAMTSSAAS. Gud Luck aku ucapkan ...



No comments: