2012-10-07

perasan di kafe makan.

Kenape pandang aku. muka aku tak kemas ke? nampak macam serabut ke? aku baru mandi. zip seluar tak ditarik ke? tapi aku rase aku dah tarik zip sejak dalam  bilik lagi. baju aku koyak ke? kalau semua tu bukan, kenape kamu maseh pandang saya macam tu?  saye ni pun orang. kenape? kenape? la.. kamu gelak-gelak pula. lepas tu pandang aku balek. siapa kamu?


hei. aku bukan orang yang kamu fikirkan la. aku tak kenal kamu dan jangan harap aku nak tegur kamu. tiada kepentingan.



No comments: