Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2010-10-15

adalah kerana 2 minggu yang tidak membosankan...

2 hujung minggu yang lepas iaitu pada 2,3 okt dan 9,10 okt (kedua2nye sabtu dan ahad). aku telah mengisi hujung mingguku dengan seronok skali.. aku mengaktifkan diri selepas menekan butang "activate" dihati ku untuk pergi ke aktiviti kelab smart camp ktc utm...

minggu pertama
aku just ingin berkenalan dengan rakan2 baruku dengan menjoin kem pemantapan smart camp khas utk mereka2 yang ingin berkelayakan menjadi fasilitator.. aku meminatinye.. kerana itu aku joinnye.. memang seronok kerana bukan sahaja kem seronok2 tapi penuh dengan pengisian yang sangat bergune utk mase depan.. modul2 nye bukanlah modul yang biasa.. modul yang aku x pernah terfikir wujud pun ade dimainkannye seperti game pizza frenzy.. game macam dalam komputer, tapi di fizikalkan oleh para senior dan alumni..
ade lagi best iaitu.. pada 12 okt 2010, paper sinar harian johor menyiarkan kesah kami di pantai pasir lanun, mersing itu.. memang terbaik..


minggu kedua..
yang ni baru minggu aku menjadi fasilitator untuk pertama kalinye.. dan adik2 fasi pertama ku yang malang itu terdiri dari pelajar2 spm sekolah tinggi kluang... haha..
bermula pabila MT Aiman mengsms aku 48 jam sebelum kem pendidikan di kolej perdana itu bermula.. aku terpaksa belajar secepat mungkin dan akhirnye aku berharap aku menamatkannye dengan berjaya..
pengalaman baru iaitu belajar bagaimana untuk menjadi pembimbing.. serta beberapa faktor pengalaman lain membuatkan aku menjadi sedikit tertekan ketika membimbing adik2 fasiku ini.. naseb bertukar baik pabila partner fasi ku adalah seorang senior.. terima kaseh kak mar kerana membimbing ku..
pengalaman baruku dan berharap bukan yang terakhir.. semuanya terima kaseh kepada klab smart camp.. kelab yang ingin ku komitmenkan...


No comments: