Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2010-09-30

hidup kacau hati girang...

Assalamualaikum..

salam sejahtera, kemunculan kembali aku yang sudah lame menyepi.. kenape menyepi.. kerana hal yang klise berlaku sepanjang penyepian ni..

cume nak beritahu.. ade sesuatu bermain di fikiran..
adakah aku menjadi begini kerana telah ditakdirkan menjadi begini or pilihan aku sendiri utk menjadi begini..

hidup memang susah..
di alam universiti lagi susah..
sedangkan alam selepas universiti lebih2 susah..

tiada yang senang berbanding mati..
orang uruskan..
lebih mudah..

aku suke cabaran..
di alam universiti bermulanya cabaran baru..
selepas berjaya di alam sebelumnye..
untuk prepare ke alam seterusnye..
yang orang kate cabarannye lagi tinggi..
tinggi melangit..
seperti menara kalam anime dragon ball..
tetap ditakluk goku..
aku ingin menjadi sepertinye..
bukan sebagai super saiya..
tapi sebagai insan yang berjaya..

jadi doakan aku..
walaupun 3 bulan sudah aku disini..
mengganti abangku yang sudah grad..
muncul aku meneruskan tradisi..
mungkin anak buah yang masih dikandung kakak ku selepas ni..
tapi tu mase hadapan..
sangat hadapan..
yang penting adalah kini..
dan range 4 tahun kemudian..
doakan aku..
serta kawan2 ku..
sama ada dari tadika, taski, sk, sra, samt, kmph mahupun utm..
sama2 berjaya menjadi pelajar berjaya..
amin..

No comments: