Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2010-05-07

Mecca - here they come!!!


Assalamualaikum...
lame dah rasenye x menaip blog.. seperti ditinggalkan terbiar..
tapi kini kembali (rajin) untuk menaip blog dgn memberikan info2 tentang dunia aku.

aku penat skang ni, bese ar baru balik dari KLIA, menghantar mak abah aku g umrah, alhamdulillah, impian mereka selama ini telah menjadi nyata. memang sesuai la masenye dimane aku ngan abang aku ade kat umah untuk menjaga umah, kebun2, ladang2 dan estet2 yang ade..
selama 2 minggu ni, biarla mak abah aku menenangkan fikiran di mekah sane..

dah lame dah diorang rancang trip ni. aku rase dari aku spm lagi, dan inila masenye tuk melunaskannye... semoga diorang dapat beribadah dengan sempurna... amin..



ade satu cerite di KLIA tadi, aku pergi ngan pakcik n makcik aku. first time gi, rase adrenalin bergerak laju dalam salur darah ni. rase cam nak pergi bercuti sekali. tu je la yang wat aku teruja, setakat tgk kapal terbang tu ape sangat la yang seronoknye..

pastu mase nak balik, kitorang dah bayar duit parking, tapi mase nak kuar dari gate keluar parking tu kene masukkan balik coin parking. patutnye lepas bayar kat mesin paying parking tu kne amik koin tu balik. tapi kitorang terlupe(x tau sebenanye).. abis la, kelam kabut kami mase tu.. selepas hampir sejam mencari konklusi, akhirnye kami pun berjaye keluar. terima kasih kepada abang parking yang membantu dgn tatatertib yang pekerti. elok2 kene byar RM11 pada awalnye, tambah lagi RM3.50. tapi x pela, kate pakcik aku.. "kalo dah jadi camni, lain kali jgn terkene lagi.."

No comments: