Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2010-03-12

TAHNIAH!!!!




salam semua...
dikesibukan aku kat kolej ni menyiapkan diri utk menempuh PSPM II yang akan menjelma, ade berita menggembirakan datang dari sahabat2 sekolah lama ku... ya.. result Sijil Tinggi Agama Malaysia 2009 telah keluar bersama result sijil tinggi malaysia...

pasal SPM, aku x berapa nak amik tau coz bukan batch aku pun, just junior2 aku je.. sepupu aku pun leh dapat 8A.. tahniah utk die ar...

Aku nak cite dak2 STAM 2009 ni... batch aku, aku dah tanye beberapa member aku.. masing2 dapat result gempak.. memang aku x sangka ar.. malah sekolah aku pun menghasilkan 11 orang mumtaz daripada 422 orang mumtaz dari seluruh negara.. lagi membanggakan sekolah aku juga produced the best student in selangor... 10 subjek.. mumtaz sume.. Nabielah Ramlan namenye..

Malam sebelum tu, die mesej aku memberitahu kerisauannye dgn result die.. lagi2 die ade mcm2 masalah.. pelik tul la die.. aku pun tenangkan die.. dan Alhamdulillah.. resultnye molek lagi gempak.. dan beberapa lagi kawan2 pompuan aku juga mendapat result yang bagus2. cume dak2 laki je kureng cket...

aku berfikir kembali, ape agakny result aku jika aku amik STAM taun lepas... aku rase aku pun x ley jadi cam diorang. untuk menghafal 10 subjek tu bukan mudah... hafal tu.. kalo kat matrik ni konsepnye paham dan aplikasi.. kalo STAM, hafal dan paham... dua bende yang sgt berbeza... bile dengar diorang leh g oversea cam egypt, morocco, jordan pas ni. terdetik kat hati aku perasaan jelez(cket je)... Nabiela kate... "ko terer bab len, kitorang bab len"... hehe... tul gak kate die.. jadi kalo aku amik stam, x tentu lagi aku leh dapat camtu...

Pendek kate... aku meman bangga jadi member diorang, aku leh kate STAM lagi susah dari matrik ni... caya la korang... aku salute same korang... bagi aku.. buat rilek la suda..

1 comment:

SaEidah SyamIelah said...

time kasih syamim sbb bangga jd kawan kitorg,,ko mmg terer bab aplikasi2 ni,,apepun kejayaan dan rezki masing2 sudah ditentukan kan,,syamim pun hebat jgk,,apepun syamim doakn kitorg mudh2an terpilih dpt biasiswa dn dpt smbg beljr ke mesir,,,dn dpermudhkan segla urusan ke sane,,,amin,,