Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2010-02-16

Unexpected Week

Another week come... and go.. but it left the memories, best or worse...

selepas minggu yang memenatkan, muncul plak minggu yang x berapa nak penat, dan juga yang ditunggu2 oleh warga plaja kmph sebab ari jumaat leh balik raye cine. terima kasih kepada cine. raye anda cuti kami. ok. first of all, di kesibukan minggu sains tu, pade ari sabtu, ade pertandingan membuat mind map chemistry. aku, zahari, yatie, ngan nadia mewakili tutoran 1f04 dalam pertandingan ini. datang tanpa sebarang harapan. just for fun je. itu pun kitorang masuk sebab penyertaan utk pertandingan treasure hunt dah penuh. kitorang kne wat mind map pasal aromatic. maka bermulalah 2 jam yang penuh dengan aksi. tambah lagi stgh jam utk mengawal keadaan. dan akhirnye siaplah mind map kami yang penuh dgn info. bermulalah sesi penjurian saringan pertama. Alhamdulillah, layak ke saringan ke-2. selepas itu mula sesi penjurian ke-2 utk menentukan siapa juara mutlak mind map chemistry. kami x berdebar langsung sebab masuk saringan kedua je dah buat kitorng happy.. tapi sesuatu yang tidak dijangka berlaku.. selepas 10 hadiah saguhati diberikan, kitorang mule patah semangat, tapi... kitorang telah dinobatkan sebagai pemenang tmpat ke-3.. sungguh seronok+gembira+happy kami... sungguh tidak disangka2..
nadia, aku dan yatie berpura2 menyiapkan mind map tersebut..


the second one... i got the result for ups and you know.. it suck.. very suck.. enough, i dont want to talk more about it.. i want to cry.. but... i've changed from that.. KEEP MOVING FORWARD...


the third, a story, maybe a lucky story... pada malam rabu aku topup kredit aku rm 30.. dengan harapan dapat berjimat selama sebulan gne henset. bese ar, bukan gune u-pax. aku pun mulelah berjimat.. pastu, tgh hari khamis, aku dapat mesej yang kredit aku telah direloadkan rm10... konfius ku... mulelah aku mencari, sapekah manusia budiman tu.. tapi tidak ku temu.. x kisah la. yang penting, aku nak ucap terima kasih banyak2..

No comments: