Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2010-01-13

2009 pergi, 2010 mari...


2009, tahun penuh perubahan...
first time dalam mase 11 tahun aku tido dirumah semasa budak2 lain bergegas ke sekolah,
first time aku dudok hostel semasa masuk matrik
first time aku blaja di negeri lain
first time aku ade kawan dri negeri lain
first time aku rase perubahan mendadak terhadap diri aku
first time juga aku rase sakit hati kerana seorang perempuan,
tapi xpe, diusia 18 tahun ini, banyak yang aku hadapi dan bnyk juga yang perlu aku hadapi, sedikit sebanyak mengajar aku ape itu kehidupan... dan membuat aku menjadi lebih matang dan elegan hendaknye..
pendek akte, 2009 memberi aku peluang untk mengenal dunia ini, mengenal kehidupan ini, dan mengenal sape diri aku ini...


2010, tahun harapan...
ya.. sume orang ade azam tahun baru, aku pun ade, cume x pasti sama ada azam aku boleh tercapai atau x... yang penting, taun ni aku akan masuk universiti. satu nama yang besar yang aku cita2kan sejak sekolah rendah lagi...
aku harap aku akn menjadi lebih elegan berbanding taun lepas...
itu harapan aku... amin.....

2 comments:

Anonymous said...

all the best..:)

Muhammad Hanafi Bin Sulaiman said...

salam ziarah... jemput la tgk2 blog sy ye en shamim.hehehe